سال فاطمی(س)
هر سال منم عبد عطایت مادر... خوشبخت شدم ذیل دعایت مادر... نوروز که قابلی ندارد بی بی...صد عید، الهی به فدایت مادر... دلم از این بهار شاکیست امسال...بهارم سبز نه،خاکیست امسال...تصلای دل غمگین حیدر...لباس عید من مشکیست امسال...

..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: هر سال منم عبد عطایت مادرخوشبخت شدم ذیل دعایت مادرنوروز که قابلی ندارد بی بیصد عید، الهی به فدایت مادردلم از این بهار شاکیست امسالبهارم سبز نه خاکیست امسالتصلای دل غمگین حیدرلباس عید من مشکیست امسال

تاريخ : جمعه 15 اسفند 1393 | 12:22 | نویسنده : محمد اسلامی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب فروشگاه اینترنتی
  • وب تماش
  • وب تالار نیوز
  • وب رد ریپورتر